ÅH!

2009-04-14 ][ 19:13:42

Det var faktiskt inte så jobbigt att komma upp imorse som jag trodde att det skulle vara, kände mig utvilad när alarmet på telefonen ringde vid halv 6, hehe, men ändå låg jag kvar till kvart i, det är så skönt att bara vila upp sig lite innan man går upp :) Fick låna felicias cykel också så jag slapp spring till skolan, (för jag kan verkligen inte uppskatta hur lång tid det tar från mamma till skolan, hehe, går alltid kvart i när jag vet att det tar mer en en kvart om jag inte vill strässa) :P

jusdet, samhällsprov imorgon, JÄTTEKUL, jippi, verkligen.

jag orkar verkligen inte skolan längre, jag bara känner hur jag ger upp mer och mer.. men jag orkar verkligen inte lägga ned en massa tid på skolan när man kan sitta vid datrn eller  tv istället, eller ännu hällre umgås! haha, jag kommer ihågnär jag var liten, typ 6, och jag skulle åka utomlands för första gången tillsammans med min mamma, mormor och kusin, jag var verkligen ett tv barn när jag va liten, tv, tv, tv, cartoon network och sånt, eller vad det nu heter idag. När vi skulle åka så va jag ju såklart tvungen att veta om det fanns tv på hotellet och mamma svarade såklart att det inte fanns det. Jag blev helt förtvivlad och undrade såklart vad vi skulle göra då, och mamma svarade att vi skulle umgås. då får jag ur mig komentaren att "UMGÅS, ska vi umgås, vad är det för nått? jag vill inte umgås!" hahah, mamma jagar mig alltid med detta när jag är tjurig, haha :D

Men plugg i all ära (ha, som att det blir något plugg alls) så får man ju inte missa kvällen pullspäckade schema, om man nu kan säga så. Sesongsstart av Ugly Betty och inte bara ett, utan hela TVÅ avsnitt av Desperate Husewives! YES!

Föressten så solade jag en snabbis idag med Matilda, så nu är jag inte längre blekfis, ha, känn på den! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte mer än hålla med,skolan är verkligen jobbig just nu .. (:

2009-04-16 @ 16:33:14
Postat av: VIKTORIA

oj då det blev inget namn där ne, men det var iaf jag :)

2009-04-16 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0