ooohh

2009-08-11 ][ 23:20:52
nu är det faktiskt såhär att jag börjar trättna på min gamla enkla design assssåååå, skulle så gärna vilja ha något lite mer flashigare, men jag har ingen större koll på hur man gör det.. det grundläggnde kan jag men annars är jag ganska cluless. Kanske det finns någon snäll själ därute som gillar o görat, framförALLT vet hur detta fungerar.. då får ni gärna fixa min! men annars kanske det ä dags att jag lär mig, skulle faktiskt vara roligt att kunna lite mer. Det kanske kömmer en kurs i bloggdesign snart, vem vet lixom?

Att somna innan 1 ikväll måste nog nästan vara omöjligt, men jag måste försöka vända tillbaka på dygnet innan skolan börjar, det räcker med den vanliga skoltröttheten utan att vanlig trötthet kommer ivägen! Film brukar vara ganska bra sömnmedel, Harry p och fången från Azkaban skulle sitta ganska bra nu faktiskt, längesen sist, fast vill jag somna snabbt kanske jag borde kolla på 7Pounds igen, vi somnade ju så bra till den i söndags, haha.

byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0