bara ett litet sista inlägg för dagen .. ?

2009-12-29 ][ 23:36:31

dream3_66327715[1]

Jag måste bara konstatera hur jävla snyggt det är när killar kan stil! Kolla bara in grabben. han måste fan födits (IG svenska ..) med skjorta och skinnjacka. ni killar förstår inte hur snyggt det är när ni klär er bra. iallafall jag ÄLSKART! tänk om alla killar kunde vara lika modemedvetna som de flesta tjejer.
världen skulle vara en underbar plats!
jag tänker bara "wooow" när jag ser en kille med cool stil. jag blir kär direkt, knäna bara viker sig ..
så ser ni mig ramla rakt framför er på gatan, SCORE!

//




Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kunde inte ha sagt det bättre själv, killar med stil is to die for! ;)

2009-12-30 @ 21:52:23
URL: http://viktoriagustafssson.blogg.se/
Postat av: Andree

Kan inte göra annat än hålla med.

Fan så snyggt han klär sig!

2010-01-02 @ 17:52:16
URL: http://andreecamillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0