Jag vet inte riktigt vad som händer ..

2009-12-25 ][ 02:18:22

julafton. julbord, kalle anka, julklappar, sällskapsspel. år ut och år in.
fast iår var det inte som alla andra år, den här gången tog vi julfirandet ett steg längre.

lite julklappar har man ju hunnit med mellan svängarna.
när man va liten tävlade man alltid i vem om fått flest julklappar, en jul fyllde jag ensam upp hela soffan med klappar, då var ja lycklig ni.
Iår innehåller ju klapparna inte några sketna barbiedockor utan kläder, penagar och lite presentkort.
Kanske att man drar fram ett eller annat plagg till morgondagen, vem vet?

nu är jag iallafall helt död. har ändå lyckats klicka fram ett avsnitt av Veronica Mars, mitt nya object, som jag ska försöka bränna av innan jag somnar, men som det ser ut nu kommer jag nog inte hinna se mer än ett par minuter innan jag sover tyngre än johanna.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0