kör en fredagsmys, som alla pratar så varmt om

2009-12-04 ][ 20:58:22

idol lite sådär i bakgrunden, jag är en sån som tröttnar på saker, ikluderat även där, jag kommer få mycket skit nu för att jag trashar idol lite grann, men thats life, jag tycker de e skitduktiga och jaa, de sjunger skitbra, men jag behöver inte se mer, de lugnt asso..

egentligen är ju det roligaste med att läsa bloggar att kolla bilder, but I'm a sucker på att lägga upp bilder och jag tycker i synerlighet inte om proppa med bilder på mig själv, ooohh noo vi inte gilla de
men jag kan väl lova lite grann att några små roliga pics ska dyka upp i skärmen, någongång.. kanske ..

ska väl börja med en på mig då, bara för att vara lite rebelliskt



joo, jag lovar, de e ja..

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0