resans slut är nådd

2009-12-22 ][ 11:54:16

för denna termin, men jag är lika glad för det, ledig från skolan kräver glädjeskutt, många dessutom!

jag och lina gick ner till ner på stan en snabbis igår, som stelfrusna isbitar, och fick för att oss åka in till stan i liköping, sagt och gjort, köpte vi värdekort. det blir billigare då, 40 kr kostar den för en enkelresa till linköping. När vi ska handla säger tanten att de har ett nytt värdekort, eftersom det andra ska försvinna helt efter nyår. jahooppp, tänker vi och köper de nya, laddar hundra kronor och går på tåget för att betala. Vi fattar inget av hur vi ska göra med det nya kortet men pillar oss fram till någon vettigt

10kr står det på skärmen då, återstående saldo: 90kr, just i den sekunden dog jag lite grann..
det blir linköping alla dagar på lovet, hela tiden, 24/7, 31 

OCH vi hade ju siktet inställt på julklappar, ENDAST julklappar.. men kan jag göra något åt det? kunde inte bara låta bli. och det värsta av allt, jag köpte i både färgerna..



skjortan asso

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0