svår matematik

2009-12-10 ][ 18:42:55

Jag kan få en såndära fin känsla ibland, som att jag är lite stolt över mig själv.

Idag poppa den upp när ja ..
.. dissa facebook på UF lektionen och skrev ned hela loggbladet från oktober till november
.. lyckades ta mig egenom engelskaprovet och skriva på allting
.. städade mitt rum så noga jag kunde, plockade iordning allting och alla kläder in i gaberoben

Och dog igen när..
.. jag kom underfund med att jag har hela december kvar att skriva på loggbladet
.. allting på provet kommer vara al wrong and very felstavat, altså IG
.. jag innerst inne vet att mitt rum kommer se likadant ut imorgon igen som innan jag städade

+-0 altså

// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0