THE E.N.D, the energy never dies

2009-12-13 ][ 00:50:01

här sitter jag nu i min ensamhet och filar på ett inlägg, det enda som hörs är pappas jävla snarkningar från nedervåningen..

hur ska vi börja detta? segt segt och åter segt, orkar vi tvätta bort sminket och borsta tänderna.. det måste vi nästan göra, joo, det måste vi! Orkar vi slå på någon bra film och bara somna in till den, OOOOHHH JAAA! vaknade ju tidigt imorse så jag behöver min sömn.
bara kunna lägga sig och somna på 3 minuter, facebookgilla.
och bara kunna sova ut på morgonen utan något viktigt att gå upp för, facebookgilla.
och att bara kunna ligga kvar i sängen hela dagen och bara ruttna sönder, FACEBOOKGILLA!
så vi kör en riktigt stor facebookgilla imorgon tycker vi!

föressten handla jag en såndär skinnjacka idag i linköping, en såndär som alla starka och tuffa motorcykelkillar har (+halva sveriges befolkning), de va på tiden tänker ni..

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0