KAMELEONT

2009-07-05 ][ 14:07:52

Jag är, vad man kan kalla på ren svenska, för extremt velig. När det gällerfrisyr. Allvarligt, jag har haft allt. Långt. Kort. Ljust, Mörkt. Rött. Orange. Krulligt. Krusigt. Rakt. Lugg. You name it! Och det extrema är ju att jag inte vet hur jag vill ha det, orsaken till att jag ändrar hela tiden. Snabb är jag också. Jag kan sitta hemma och få för mig att nu vill jag ha mörkt hår och åka och köpa färg, eller sitta i frisörstolen och tänka, kanske ska man pröva att klippa lugg, så gör jag det. Jag är inte feg när det gäller mitt hår kan man söga iallafall, mitt tankesätt är nog "det växer ut igen" fast det går jävligt långsamt...

   
En krusig evelina                                      En blond-med-lugg evelina                  En mörkbrun-lite kortare evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0