KRETA BABY!

2009-07-17 ][ 01:30:27

nu är det nära ni, om ungefär 1 och en halv timma drar vi till flygplatsen och sen väntar ett tre timmars långt flyg till Kreta. Underbara Kreta! Det ska bli så skönt att ligga på stranden i sooooooolen och bara gotta sig! Ni förstår inte hur länge jag har väntat på detta. just nu sitter jag bara och försöker hålla ögonen öppna... ja e trött, men jag ska verkligen vara vaken till 3, lite problem med eftersom jag vaknade klockan 9 imorse. men jag kämpar. faktiskt.
en fika på stan har jag hunnit med idag med, va tvungen att träffa mina tjejer innan jag drar, tycker ärligt talat synd om dom som får vara kvar i sverige, men jag ska faktiskt hålla tummarna för fint väder, UTAN REGN.
Massor av pussar och kramar till mina gullungar, till resten: Hade bra i Sverige fuckers! :D hihi


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha det bäst nu! puuuuss <3

2009-07-17 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0