OJOJOJOJOJ!

2009-06-21 ][ 00:30:33

Här vare internethackning i största nivå! haha fick lite skäll för att inte ha uppdaterat, ojoj, kanske dags att ta "saken i egna händer" ist för att låta två spritt språngande galna superkvinnor skriva lite dittan och dattan på bloggishen :D
"Känner vi oss träffade?" JAA, GÖRE!

e hos laina nu iallafall och ska slagga här inatt, MYS på högsta nivå! :D lyssnar på spotify och varannan låt äre reklam, typiskt spotify alltså! Funderar på att fixa det till min data med, skulle gjort det för längesen om det inte var för "inbjudningen". aja, som tur har man ju det bredbandsförlaget som inte visar IP adressen, lucky me! Lina och jag har kommit fram till ett bra system för de, hon äger spotify och jag äger ofindbar IP tillsammans blir ett bra team:D, hon hittar musik och jag laddar ;)

Imorgon blire väl förhoppningsvid lkpg, ska handla säng, 1.20, som jag ska få i födelsedagspresent, VILKET ÄR MKT SNART:D, så jag kan passa på att göra lite stan, i form av shopping altså ;)

nu ska vi flumma lite (TILL) innan det blir sängen, troligtvis runt 5 imorgon bitti :D puss och hej leverpastej!


undertecknat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0