Tjenamoss!

2009-03-29 ][ 19:39:02
Idag har vi haft lite släktkalas för Felicia. Mormor, morfar, Carina, Bruno och Jonte var här för att fira. Tårta och mormors kakor, MUMMA!
Vaknade, vad jag trodde, halv 9 imorse (hade ju inte ställt om klockan glömsk som jag är) av att pappa ringde. Ut och möta honom och ta sladden till mp3n. Skulle tanka på lite ny musik tänkte jag, Lina va ju så generös och skicka, det måste man ju ta tillvara på:D Sen va det att städa rummet, blocka iårdning alla utslängda kläder och packa en lite grejer som jag vill ha med mig till pappa. Har även försökt att vara duktig och göra min bokredovisning men på något sätt så vill det inte funka för mig idag, har gjort så mycket kan kan iallafall, får vel göra resten imorgon och träna som attan så att jag inte säger EH på tisdag när jagska redovisa! Kan man inte bara stänga av det, det blir ju liksom så när man är nervös... gud vad jag hatar att prata inför folk...

Sen rota jag lite i mammas gaberob! hahaha, snacka om att jag skratta när jag hitta dessa gamla plagg! Men vissa saker va faktiskt riktigt moderna och kunde bli ganska fina med lite "pimp" om man nu ska kalla det så... :P Iallafall, jag va naturligtvis tvungen att prova och jag kände mig direkt som någon ur Beverly Hills, den gamla sesongen såklart:D. Men ni kanske ser mig i någon utav dessa någongång framöver, vem vet :D

                        




Kommentarer
Postat av: lisa :)

bilden med kjol var ju snyggt! :)

2009-04-06 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0