Blånaglar hör väl fotbollen till antar jag

2009-05-15 ][ 22:46:01
Nu är första veckan med fotbollsträning över, och jag kan summera den met ett uttryck, Nära-döden-veckan. Jag valde ganska fel, men ändå så rätt vecka att börja på igen. "Blåsa ur" var temat så jag har med andra ord sprungit skiten ur mig! Imorgon ska jag iallafall upp och hejja på mina tjejer som spelar match på södra klockan 1 :D

Jag har tänkt hela veckan nu att det inte alls är långt kvar till skolavslutning och sommarlov. Det är någonting med skolavslutningen i sig som lockar men ändå avskräcker mig.. hehe, men jag är nyfiken på hur det blir :D
Imorgon får jag äntligen sova ut igen, vilket jag har tänkt på hela veckan. Jag förstår inte hur man aldrig vänjer sig vid att gå upp tidigt, ibland skrämmer det mig att jag kanske måste fortsätta att gå upp såhär tidigt i massor mer år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0