"det löser sig ;)"

2009-05-22 ][ 13:37:17
väldigt mycket kopplat till johanna ;D och jag diggart!

jaha, då var det då fredag, fast det känns som söndag. Lustigt väder, trött och seeeeeeg, aaa, som en söndag. Men igår var inte en söndag! Södra - Tubbe, McD, Kubb, MAT, MAT, och MAT! hahha :D och lite prat därimellan bland fem övertrötta tjejer. Vi avslutade med en film, någon om en polis som gick undercover i en skola, det är väl det ända jag kommer ihåg, hahha, för det såg ungefär ut såhär:
Det tog ungefär mellan 30- 60 minuter för oss att välja film, alla har olika åsikter..
När vi tillslut bestämt oss och sätter på filmen, vi börjar med att prata med varandra och ignorera filmen i ungefär 20 minuter..
När vi börjar kolla igen måste vi spola tillbaka till början för att vi inte har sätt någonting av filmen..
När vi har spolat tillbaka till början börjar vi prata igen, och ignorerar filmen igen..
Efter 20 minuter börjar vi focusera på filmen igen, men ingen av oss fattar någonting av den..
Efter 50 minuter sover hälften av oss:D

På mondag väntar ett "muntligt förhör" på historian med Martin. Det värsta är ju att jag inte kommer ihåg äns vaddet är vi håller på med ... Och det är ju ännu pinsammare om man inte kan när man sitter i samma rum som läraren och ska diskutera med honom, än att skriva ett useöt prov och sedan lämna i och glömma.. igentligen borde jag väl plugga, men jag känner att plugga på en helg inte är det mest roliga. Iochförsig så är ju plugga aldrig roligt, när det än äger rum...

Ikväll blire linis och filmis igen förmodar jag, kanske lite girltalk med, tihi :D och imorgon bitti går det av till lkpg och jag får ÄNTLIGEN handla jeansen på gina! På eftermiddagen blir det väl troligtvis att kolla tjejerna på södra! :D

Pussochhej leverpastej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0