Vart tog sommarn vägen?

2009-05-08 ][ 20:56:55

det var ju så varmt imorse.. Jag passade tillochmed på att ha på mig sandalerna. Men sen började det spöregna, oska och gud vet vad! Hoppas bara att det blåser vidare så vi får tillbaka vår kära sommarsooool!
Mamma och jag är ensamma hemma ikväll så vi passade på att käka lite Mcdonalds, mumma! Imorgon blir det troligtvis linköping och förhoppningsvis nya skor, sandalerna från HM funkar väl med att tänka på kvaliten så kanske de håller i några dagar till, men priset var ju mycket possitivt, 130kr! :D Ibland är jag glad att jag har lite större fötter, för då finns det nästan altid kvar skor när man vill handla, typ 36, 37, 38 rycker direkt och kvar ligger 39 och väntar på att bli köpta av mig, hehe :D Om jag har tur och mamma är på bra humör kanske jag kan vänta mig mat på resturang imorgon :D Älskar kinaresturangen som ligger inne i stan, typ vid indiska, den ligger lixom en trappa upp, Gingis eller nått tror jag den heter, JÄTTEGOTT! Massor av stekta, friterade och kokta grönsaker med kyckling och nöt- och sötsur sås! Kan det blir GODARE?! :O

Ska väl gå ned och göra morsan sällskap vid Hockeyn, men jag kan aldrig liksom förstå det roliga i hockey, och då är det ju ingen idé att kolla. Har betydligt lättare att kolla på fotboll, kan liksom mer leva mig in i det, vet ju mer vaddet handlar om, men jag är väl ingen sportnörd när det gäller att kolla tv ;) Att spela själv är mycket roligare, även om det bara handlar om fotboll för den delen ;)



Se you later, Aligator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0