You take me away

2009-05-05 ][ 18:38:51

nu skriver jag igen, första gången igen på ungefär hundra år. Har inte orkat eller haft lust, man behöver ju kanske inte skriva absolut HELA tiden, kanske bara om man har någonting intressant att säga ;) (då kanske jag aldrig skulle skriva)

Var och handlade (IGEN!) i Linköping med lina i söndags, vilket var mycket underhållande för mig men mindre
underhållande för min plånbok, jag tror snart vi får ordna begravning till stackaren.. En fin vår/sommarklänningsom jag blev supernöjd med inköptes iallafall, inte bara en massa onödig skit som man ångrar i efterhand, hehe :P



OCH jag ska troligen börja sparka boll igen! :D Känner mig sugen och "jag har hört" att Södra behöver folk .. och att det inte går så bra, så jag och johanna kände oss tvugna att hjälpa till, jag menar, jämna ut oddsen lite och skapa lite vinster ;)

OCH troligen blir det en tackfest till våra kära treor iallafall ;) mycket prat lite bussiness har de varit innan men nu så. Det blir nog en ihoppslagning med handel så att vi "avnollar" oss tillsammans med de ;) det blir nog skojj!


Kommentarer
Postat av: robine

jaha så det blir av alltså:) hört något datum om tackfesten?

2009-05-05 @ 19:19:32
URL: http://robinebremer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0