done, done, and even done again

2009-11-19 ][ 18:26:29

nu är bloggen nästan "körd ner i diket", om man kan säga så...

OCH jag kan inte sluta slå sönder mitt tandgentbord som hela tiden hoppar övr bokstäver, snart kommer tandgenterna ut på andra sidan av det, jg lovar er! (ni er ju själva: övr, jg OCH nu igen, er, ska stå ser.. så sant som jag har svartmålade naglar nu, är jag inte hobby, assooooo)

Sprutan tagen med då.. själva insticket gjode inte alls ont, absolut inte! MEN dum och rädd som man är sittr jag ju och spänner mig hela tiden, ni skull hört mitt hjärta, de gick snabbare än 1000km/h MINST! så lite svimmig blev jag efter.. men jag lever nu, trots huvudverk och seeeghet.

Pluggat massor! hr jg heller inte gjort.. Matte B prov imorgon, det säger ju allt. sjukt dåligt, precis som på förra provet kommer jag få!

så nu, helt oförberedd inför morgonen, ska jag slänga mig i sängen och bara vänta på att paradise hotel ska börja! Kanske bränner jag av lite tid på film och försöker att inte dö av huvudverk, eller kanske ligger jag hoppas på att huvudverken håller i tills imorgon så jag slipper skolan och MATTEPROV, sweeeet!





Sommaren, vart fan är den när man vill ha den ?!

//

Kommentarer
Postat av: nadine

tycker du gör rätt i som hoppas på att sprutbiverkningar sitter kvar tills imorgon, jag funderar på detsamma :D

2009-11-19 @ 21:13:31
URL: http://nadiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0