Fuck-off

2010-04-25 ][ 20:29:56
Jag är så jävla trött på allt, sur, förbannad. Jag skiter i om jag verkar sur varje gång jag skriver. Jag skiter fan i allt. Okej, jag funderar allvarligt inte på att göra något drastiskt måste fan bara få ilskan ur mig. Blev ju inte bättre av att jag spelade match och fullständigt sög. Då blev jag sur för att jag ens tror att jag ska kunna lära mig att spela fotboll igen. fyfan på allt bara. Jag blir så trött på personer som vet allt och inget. Tror de. Jag vill bara skrika åt dom "NI HAR BAJS PÅ HAKAN!" och "82!" fast jag inte ens vet vad det står för.
Och i veckan är det bara massa plugg och skit. Valborg på fredag, då ska jag sitta hemma ensam och kolla phileas och ferb på disneychanel.
okej, jag erkänner väl att jag är cranky från att inte ha sovit något under hela helgen men vissa grejer skulle jag ogillat även fast jag var utsövd. mhm. Nu ska jag fan sova herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0