16 augusti 2010

2010-08-16 ][ 11:35:22
Snart får jag in en jävla massa cash på kontot, utan att ens ha jobbat för de
de bara kommer in
swosh
och så är jag lite halvrik
det finns någon fördel med att fylla 18 och få ta över vissa egndomar.
Typ som mammas och pappas sparade pengar till mig
de räknade nog ut när jag var liten att jag skulle bli en shoppinggalen fattig student, utan jobb.

Vaknade med halsont igen föressten. det är någon konstig bacill som bestämmer sig för att slå till vid vissa tillfällen bara sådär, sen försvinna och komma tillbak lika fort igen!

Oså kom jag nyss på att det bar är en vecka kvar av sommarlovet!?
Vad är skola egentligen? Kommer känna mig malplacerad? Måste jag tillbaka till helvetet igen asso?
Ett år kvar, troligen det roligaste och lättaste (? Jag borde ju vara smartast sista året elle?) året.
Studenten, det kommer bli underbar!
Sen sticker vi utomlands med tjejerna! Jag och lina fixar jobb på något uteställe, lär oss bli bartndersm kommer tillbaka till sverige, förstklassiga. Öppnar nattklubb någonstans och blir stans ballaste nattklubb, och nattklubbsägare. Stureplan nästa?
Eller så skriver jag in mig på polisskolan, blir ascool polis och sedan kriminalare och löser mord alá Wallander och beck.
Eller så börjar jag kampsport och går med i militären och gör hemliga spionuppdrag för Sverige
Allt skulle ju funka ganska bra för jag är ju ganska cool i allmänhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0