du har hört den förrut men den smittar av sig

2010-08-30 ][ 19:49:57

orkar aldrig skriva när det är skol-tider.
Har så mycket annat för mig, speciellt nu.
planerar de sista dagarna innan mallorca så de ska gå så fort som möjligt.

idag: skola - sola - lite körkortsteori - PH
imorgon: skola - träna knoddarna
torsdag: skola - ner till körskolan - förhoppningsvid lite ölbrändboll och solning
fredag: MALLIS!!!!

hade ett shit-vad-jag-är-dålig ögonblick på engelskan idag. stavningsmässigt.
ni vet, kunskap, på engelska.
Vad jag skrev i min uppsats: nollage
så det stavas egentligen: KNOWLEDGE
SÄMST!

Har också funnit någon kärlek till svensk rap: speciellt petter.
Vart kom det ifrån?
Snook kanske

jag gillar:


och jag gillar:



Va det någon som sa solen, stranden och drinken?


lovar att keep in touch med er! tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0