eeEEeEEeeeeEEeEEeeeEeEeEE

2010-08-10 ][ 18:54:51
Jag skulle klippa gräset
fattade inte hur gräsklipparen fungerade
sparkade lite på den
svor lite
gick in och satte mig framför datorn igen
Glömde berätta igår att jag hittade ett par örhängen i en gammal träningsväska och att jag packade upp en väska från när vi var ut på sjön för ungefär en månad sedan.
och så glömde jag säga att på lördag ska jag åka och se oskar i linköping, trodde inte mina ögon när jag såg Keep it loud, east FMs mini festival säger felicia, på facebook. Jag ska stå där, längst fram och han ska titta på mig hela tiden när han sjunger.
JJJOOOO assso! han ska de
soch en liten fråga bara, vart ligger Kungsträdgården?
när jag frågade Felicia sa hon Stockholm..
!?!?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kungsträdgården ligger vid biblioteket i lkpg ;)

2010-08-10 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0