en gång för alla

2010-08-15 ][ 11:38:12
jag hade jävlit trevligt med mina tjejer igår!
OCH oskar linnros var awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!
och ja, jag skrek som en fjortis en gång. okej?
Lina och jag stod och sjöng alla låtarna. Och alla vi ville att han skulle sjunga sjöng han
Till och med felicia och emma erkände att han såg bra ut efteråt
men back off!
my guy

Annie och Jag drog vidare till stan när klockan drog sig till 12. Kom smidigt in på platå och dansade hela kvällen. Jag var i stort sätt nykter men hade ganska kul ändå.
hade velat ha med mig alla mina tjejer barra.

På vägen hem skämtade Viktor och Herman att Oskar varit på platens och bjudit grabbarna på champagne (kan inte vara sant eller?!) vilket fick mig att drömma om att jag sprang runt på platens efter stängningsdags och letade efter Oskar. Och platens var ungefä lika stort som BT. såååw good luck till meeej. Hittade honom aldrig. Fuck that, i drömmar kan ju allt hända
Mäktig kille - min kille
och jude Law med föstoss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0