Jag har lovat att vara spiknykter hela mitt liv!

2010-08-21 ][ 10:55:27

Sitter med filt och kuddar nedbäddad i soffan, Barely alive
Emil i lönneberga gick nyss på tv:n o ja och pappsen satt och kolla. Den när Emil och grisinoa blir fulla på jästa körsbär, och får lova att vara nyktra hela livet. Ett uppläxande avsnitt för mig idag.
nu sitter jag, Barely any Voice left och sjukt ont i halsen, och kollar på någon animerad "planet nått" film, med medicin till vänster, en stor varmt te med massor honung till höger och 24 box 2 framför mig.
hes o dan

Igår var jättetrevligt, som det brukar vara. Planerna gick i lås på ett tur-men-otur vis. Drömde massa sjukt om utgången inatt med så vet knappt vad som är sant och osant. Seriöst frustrerande. Mina fötter är iallafall inte lika döda som förra gången, point!
nu = back to tvn
later = still tvn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0