Nu skriver jag på riktigt

2010-08-05 ][ 22:48:30
Jag skriver inte speciellt mycket när jag väl "skriver", det kan jag hålla med om.
Men jag tror inte mina tankar är så roliga för er att höra. Skulle kunna sitta här hela kvällen att skriva ner vad jag tänker, egentligen.
Men jag sitter som vanligt och ransakar mig själv. Dömmer, försöker hitta fel. Orkar inte engagera mig i något, vill bara sova. Så fort jag ser en ljusglimt så ser jag tusen svarta moln.
Just nu känner jag så, just idag.
Jag sa ju att det var något som inte stämde, något som inte låg rätt. Och så känns det verkligen.
jag SKA ta nya tag, jag ska faktiskt det.
Fast inte nu, inte idag.
Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla upp i taket, och lyssna på oskar och gråta en skvätt.
När jag blir stor ska oskar bli min man och så ska han sitta och sjunga för mig varje kväll när jag ska sova, så att jag blir glad igen när jag har sånahär dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0