sveriges näst största stad

2010-08-02 ][ 23:02:52
götet
där alla heter glen?
har tagit en del bilder, fast de flesta på digi så det blir inte bilder förens jag kommer hem igen. skulle kunna lägga in de från mobilen för jag har ju sladden med mig. MEN jag orkar inte riktigt. så det får kvarstå

hoppas alla såg mig på tv när jag stod längst bak vid lisebergsbanan och vinkade till kamrerna...
eller är avundsjuka för att jag stod typ 300 meter från lotta..
impressive, hum?

Såg föressten en kändis idag,
Vi gick längst med avenyn och plötsligt får jag syn på någon jag tror känner.
är två sekunder ifrån att hälsa på personen, som jag i fråga inte känner för fem öre.
då säger min kusin vem det är

självaste annika sjöö
från Lets Dance NIII VEEET!
som jag två sekunder innan tänkt att hälsa på

visar sig att han (inte han, HON) tränar på samma gym som min kusin och tydligen en kompis-kompis till henne.
asgrymt tycker jag som bor i lilla mjölby
pinsamt

Kommentarer
Postat av: Madde, som dansar till Lotta!=)

Hahahha, klockis ju!

En kändis mitt på Avenyn....hur kan det ske?

Älska blicken!=)haha

2010-08-04 @ 00:04:48
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0