To have or not to have

2010-08-22 ][ 11:50:26

jag har ont i halsen. Inte lite och inte mycket. Bara ont. Har haft till och från i en vecka nu. Ingen feber, hostar lite, nyser lite. Halsfluss?
jag har bara haft halsfluss en gång och då var jag typ 10, så jag har inget minne av det. Hur kan jag veta om det är? Och en söndag, felicias konfirmation.
taskig taiming?
blev orolig igår när jag står och funderar, lyser i halsen och tycker mi se vita prickar på mandlarna. Skitnojjig blir jag då. Tror att jag ska få halsböld och dö om jag inte uppsöker läkare snarast! Jag har inte heller kunnat sova ordenkligt inatt för att jag legat och oroat mig. Men samtidigt vill jag inte stoppa ner en lång pinne i halsen.
får avvakta dagen och sitta i ett hörn och försöka vara tyst och inte smitta någonannan, ifall mina misstankar stämmer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0