Dålig Fantasi ?

2010-12-20 ][ 15:17:15

trodde att jag hade lite koll på vad som hände i lördags
så visar det sig att

jag inte hade det

i minnet finns de första 2 timmarna och den sista biten hem.
kul att sitta och höra vad jag gjorde och sa i lördags
jätte. Kul.

och jag tror jag sa till varenda person jag träffade att jag hade väldens högta klackar och att jag blev 2 meter lång! Håller alltid på att tjatar när jag blir full.
tjatar och talar sjukt mycket sanning.
blödig sanning.

bara tagga om till nästa helg nu. Då blir det parken igen

kort fråga: fler som ska till parken på juldagen? Ett nej accepteras inte
och då blir det också jävligt mycket mer blödig sanning!

awesome!


Kommentarer
Postat av: carrooo

skönt att höra att du pratar sanning när du satt och öste komplimanger över mig och säkert en och annan till haha :D

2010-12-20 @ 16:09:14
URL: http://calorina.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha. det är någonting som händer när man tillsätter lite alkohol, det går bara inte hålla käften! men det var helt och hållet sanning, det kan jag lova!!

2010-12-20 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0