never give up

2010-12-27 ][ 20:25:26
har

- typ snorat ner över alla i linköping, hostat på halva och nyst på en tredjedel
- bytt bort alldeles för mycket pengar till Monki
- köpt grejer jag absolut verkligen inte behövde
- köpte inga skor

ska måla upp för er hur jag beter mig bland mellanreafolk.
Jag ramla runt i affären och letar efter det finaste och billigaste jag hittar. Slutar med att jag har ungefär 10 plagg i handen. Står en kvart i kö för att pröva dessa 10 plagg. Tycker inte att något sitter fint, är tveksam om jag ska köpa ett av plaggen. Går och hänger tillbaka allt. Drar med mig två stickade koftor på utvägen. Köper de. Kommer hem. Ena av koftorna upptäcker jag är asful. Den andra har jag redan.

Tog kort på allt jag köpte bara för att jag inte har något annat att göra på lovet. Men det visade sig att kamerasladden var hos mamma, bara för att jag varit lite väl ambitiös. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0