rubrik 1

2010-12-19 ][ 21:01:08
aaaaaaa
aa
a
vad ska man säga?
gårdagen var one of a kind.
galen
totalt random och galet impulsiv
Tjejpeppning med farligt mycket alkohol
NY LEK - en person börjar säga en kändis (för- och efternamn ETT MÅSTE) nästa person ska säga en kändis som börjar på den tidigare kändisens efternamn. När man funderar vilket namn man ska ta så måste man hela tiden dricka.
Lite roligt var det när vi började rabbla politiker. OCH tro mig, leken funkade alldeles utmärkt som dricklek. 
Sen drog vi vidare till Parken.
Sedan efter-fest i karatelokal
sedan efter-efter-fest i världens finaste lägenhet!
ramlade in runt 7, totalt snöig och kall.
Men jag tror jag hade riktigt trevligt och kul. Skämde säkert ut mig ett par gånger
men
vafan
sånt får man fan bjuda på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0