blöja

2010-02-23 ][ 00:02:56

Shoppade myskläder. älskart.
Filmen vi såg va Farsan. Väldigt verklighetstrogen och rolig. 4 av 5 toast, helt klart.
Fick stressa som idioter för att hinna med halv tåget efter bion. En vältränad och fyra andra dart-waider sprang maraton förbi Plaza, där det var en hel del folk. De tänkte nog "vikka idioter", men det sket vi i och rusade till stationen där tåget var 10 minuter försenat. Med rökaresymptom (dvs. äcklig hosta och jobbigt ont i bröstet) drog vi oss på tåget hem.
Nu är jag hemma (smart-azz) och MÅSTE sova. Jag har varit helt död hela dagen, och det är farligt när man shoppar. Vet i fan vad jag har fått med mig hem, shoppade efter humör helt enkelt. Har säkert varit grinig med mot mina freunds, vilket jag hjärtligt ber om ursäkt för! Fast jag kan inte säga att jag var ensam om att vara trött. Det va någon galning på bion som satt och garvade när jag nästan grät, undra vad hon gick på egentligen. Mycket skratt fick jag därifrån iallafall. Vilket jag tackar så hjärtligt för!
för att sumera det hela, binda ihop säcken, så ville jag bara säga att det va riktigt roligt, trevligt, mysigt och allt detdär som det brukar bara när jag träffar er. Och ni är värda att slösa mina dyrbara pengar på, LÄTT!
Love you guys

När jag läser igenom det hela märker jag hur mycket jag verkligen behöver sova.
arg. korkad. glad. blödig. lycklig.
allt i samma text, fan nu måste vi dra
GOTTT NATTT!


Kommentarer
Postat av: Lina

Love you too

2010-02-23 @ 11:39:26
Postat av: Felicia

love you girls thihi

2010-02-23 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0