cut cut cut jag mår så dåligt

2010-02-03 ][ 15:10:40
jag har sjukhuvudvärk.
inte sjuk huvudvärk utan sjukhuvudvärk. sådan som brukar gå hand i hand med febern.
Jag försöker iallafall inbilla mig att jag är riktigt sjuk, så jag slipper de sista dagarna i skolan. För jag tror det är skolan som är utbrottet till sjukhuvidvärken från början. vafan säger ja "tror", jag är säker på att det är så.

Idag var verkligen en riktigtRIKTIGT onödig skoldag. Satt mest och hade ont i huvudet. Fick röra en boll med mina fötter också, och mitt hjärta skrek av glädje. Det var flera månader sedan jag spelade fotboll nu, minnet av att en gång spelat fotboll är nästan borta. Hemskt! Fan vad kul det är att latja med bollen.

Kommentarer
Postat av: Roooooosalie

det är bara att börja igen, jag vet att du vill!

2010-02-03 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0