dö i allt

2010-02-16 ][ 16:17:24

sur, tjurig och trött
kind of a mean girl, just nu

fixar klar lite småsaker till alla hundra redovisningar imorgon. Tycker synd om mig själv för jag är så fattig men vill köpa kläder. Jag va inne på löst/tight ett tag men nu är jag oftast löst/löst. Jag vill ha stora skjortor, linnen och tröjor till slitna jeans, pösbyxor och chinos.


VILL HA! bilden är tagen från http://ablick.blogg.se

fast ibland är det riktigt snyggt med tight också

bild också tagen från ablick.


Kommentarer
Postat av: rosalie

vart är thigtsen ifrån ?

2010-02-16 @ 18:42:53
Postat av: Evelina

från gina tricot, bilden tog jag från hemsidan :)

2010-02-17 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0