ett uns av igår var igår

2010-02-27 ][ 16:23:18
har hittat den exemplariska bilden/definitionen av "igår var igår"

det är när man inte riktigt vet vad man pysslar med. Telefonen hamnade iallafall i mikron. Jag tyckte väl att den borde höra hemma där? eller att de i andra änden borde kokas. Svaret på den frågn får vi nog aldrig veta. faktiskt.

OCH smart-ass evelina glömmer sladden till kameran hos pappa. så de "smaskiga" bilderna jag bjuder på är de tagna med min mobil.

det vill säga en styck.

bara för de bjuder jag på en bil från dagen

Dels för att det blev så bildtomt, dels för att visa att jag numera ler detdär blandade leendet mellan put och visa-tänderna-smile. konstigt

Kommentarer
Postat av: sofia

haha mysteriet är ett faktum; en gång gick det ju faktiskt fram signaler.. vi testade ju allt därefter men inte fan fick vi fram nåt sen

2010-02-27 @ 19:18:48
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0