fuck you right back

2010-02-08 ][ 17:03:02

jag är verkligen grymt otränad, inte nog med att jag blir anfådd av att gå upp för trappen här hemma så har jag någon så otrolig träningsverk i ryggen,
av skottningen
märkte det först när jag skulle sträcka ut mig imorse (del av min dagliga rutin, får mig att vakna till) och jag krampa i hela ryggen. Nu vet jag hur det är att ha dödshotande ryggskott!

Fick med genialiska argument affärsjuridiksprovet framskjutet till nästa måndag. Så nu ska min sore rygg få slappa hela kvällen!

 
har jag följade bild som bakgrund på mobilen veckan ut får jag välja vad jag vill ur kaffis,
känns som en ganska bra deal faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0