idag är idag

2010-02-27 ][ 14:58:22
det klingade faktiskt väldigt fint, tycker inte du det också
Ett "igår va igår" inlägg med innehållade väldigt smaskiga bilder, med ett litet minus för smaskiga, kommer inom kort. Nu ska jag åka till mamma och slänga mig i sängen. Egentligen vill jag ju se Vampire Diaries, som jag är helt "slukad" av, för att låta som en riktig filmälskare. Fast Vampire diaries är ju inte någon film, det är en serie. Hade det varit en film hade den hetat Twilight.
det jag ville komma fram till var att jag är en sådan nördig liten nörd att jag redan sett alla asvnitt som finns att ladda.
byt anyway. full av ord är jag. kommer väl bli ett antal inlägg idag, eftersom jag inte skrivit på väldigt, väldigt länge. Att jag ens övervägde att sluta. Jag får mina mörka stunder där jag har mina doubts on things. Beror nog på vädret and the state of mind.
fan, visst blir vissa saker så mycket enklare att säga på engelska. På engelska blir det verkligen "mitt i prick" medans svenskan bara fummlar kring vad man egentligen vill få fram. Jag önskar jag var från storbritanien, älskar deras pryda, fina uttal. och så blir det ju så mycket lättare för man slipper ju låta som ett fån när man pratar svengelska med någon från ett annat land.
och nu undrar ni såklart vafan det är jag tjattrar om. och fråga mig inte. Jag vet inte själv vad jag pratar om. Måste bara få prata av mig. så är saken. och vilken plats är bättre än denna. Mitt egen dagbok (i webbform, men det skippar vi).

/ Evelina Bert Ljung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0