nerd

2010-02-15 ][ 16:58:50
alltid efter prov får jag plugglust.
tror att det är mitt sätt att kompensera för att jag skrev så dåligt på provet och att jag inte pluggade på det.
så nu har jag skrivit min halåa till svenska c redovisningen. den handlar faktiskt om någonting så aktuellt som vinter OS. oengagerad som jag är fick jag sitta och googla för att att få fram något vettigt att skriva.
jag förtsätter la i plugganda, skriver in engelska glosorna i glosboken och skriver klart affärsengengelskan. I veckan ska jag göra det jag fruktar mest av allt, gånger tre.
Prata inför folk.
redovisning.
muntlig redovisning.
Först ut är dendär jävla halåan, sen är det affärsnegelskan. Jag kan inte ens redovisa ordenkligt på svenska och nu ska jag göra det på engelska, hur fan tänkte ni där asso. Sen ska jag sitta och återberätta en text PÅ TYSKA. fyfan. Kill me. kill me now.

jag tror det är lite lov-längtan som gör att jag engagerar mig i skolan nu också. once in a lifetime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0