snart

2010-02-27 ][ 15:51:57

min tanke imorse var att äta en ordenklig frukost, vila någon timme, sedan köra mördarpass på crosstrainern.
men istället skippar jag träningen och köper en ben&jerry´s på vägen till mamma. som om jag inte fått i mig tillräckligt med kallorier det senaste dygnet.
och som den lilla kaxig tjej jag är innerst inne kan jag argumentera för varför det är okej att jag käkar glass istället för att träna.
min starka 1a: Det är Ben&jerry glass
2: det var år och dagar sedan jag sist njöt av en riktigt god glass (och då räknar man inte med nattglassätande)
3: Tänk om jag skulle bli dödssjuk och inte kunna äta. Då skulle min kropp ha masso fett att ta utav.
4: Innan jag dör ska jag ha prövat alla Ben&jerry smaker som finns. (Jag har ftiskt redan pickat av runt 10 stycken men still a hole bunch left)

Så nu ska jag njuta av min half baked och bli en rikig soffpotatis i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0