alla toppar pekar åt två håll

2010-01-25 ][ 21:46:36

mitt hår är bara en tyngd just nu.
jag överkonsumerar schampo, förstår ni hur mycket det sliter på mitt lövtunna toppar och fettar ned min hårbotten. Och jag har inte klippt mig sen i sommras (innan göreborg) så ni kan ju förstå hur tovigt och styrigt mitt hår egentligen är. Det är inte långt kvar till jag tar trimmen, hur skönt skulle det inte vara att va helrakad, speciell på sommaren. men håret är ju näst intill en flickas bästa vän.
ännu ett argument att man egenligen borde vara man!

Jag fattar inte riktigt att jag lägger upp denna bild nu, detta är nog bland det mest förödande jag gjort i hela mitt liv.
Det var när jag fick den brighta idén att bleka mitt hår två gånger som det fick den kvalitén det har idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0