evelina inte tycka om

2010-01-24 ][ 22:16:13

nu har jag sett filmen jag velat sett så länge
Snabba Cash


Nu kommer alla, antagligen tappa hakan
Jag tyckte inte om filmen, den va inte bra. Jag brukar få känsla av filmer. Jag brukar känna panik, ångest, hopplöshet. Men jag bara satt där och glodde, la mer fokus på att min rumpa somnat än filmen. Man ser direkt, och då har jag inte läst boken, att man inte får med alla detaljer i filmen, allt detdär som gör boken sådär fruktansvärt bra. Jag får bara en massa frågetecken som jag sitter och funderar på istället. I början är det ganska seg sen händer allt så fort att jag inte fattar vad som händer, och varför folk gör som de gör. Och slutet ska vi inte prata om.
Nej, jag är inte nöjd.

Det enda som var riktigt bra var Joels insats. Damn va snygg, speciellt i sin mössa, och tjockt nice skådelspeleri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0