full frys

2010-01-14 ][ 21:57:37

idag har ja haft fullt upp hela dagen
skolan
hem till pappa, och träna på corss-trainern (en HEL timme igen, vilken pondus!)
duscha och ner till gusto med johanna, något slags pluggförsök och mat
nu är jag hemma, och det är bra -3 grader ute, nästan varmt ju, sommaren runt hörnet

nu har jag iallafall förtjänat mig några nördtimmar, men som saker och ting funkar med mig så slår jag ju hällre på en film.
dessutom (!) har filmlistan ökat ytterligare med filmer jag måste se
- karatekid (är jag efter om jag inte sett det eller är det bar mina nostaligska vänner som är lite oldschool)
-
cocktail & top gun
får väl starta laddning ikväll så har vi färdigsatt fredagsmys imorgon! sweet



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0