grausam

2010-01-27 ][ 13:51:33

tyska är grausamt
egentligen ska jag sitta och öva glosor men vem orkar, när ska jag änvända mina kassa kunskaper i tyska när jag slutat kursen?

Nu är jag med drabbad, nysningar, hosta och rinnsnor, hur härligt låter inte det. Kanske att du blir lite avundsjuk tillochmed? Hade världens huvudvärk igårkväll att jag nästan inte pallade att kolla PH, vilket jag nästan ångrade att jag gjorde. Cimon, kära Cimon..
Imorse va jag så trött att jag bokstavligen talat klädde på mig i sängen, under täcket, halvsovandes. Och jag orkade inte fixa mig så nu ser jag ut som ett vrak, helt exposed to the world.

Nu ska vi lyssna på författaren till Ett öga rött. Personen som sitter på mellersta raden och sover är INTE jag, absolut inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0