I dina blå ögon speglas jag

2010-01-28 ][ 21:39:53
en timmes dusch och lite kakor, oh jag fryser inte längre!
men det gav inget pluggpigghet. fuck it didn't. men tyskaglosor, hur stor vikt har det EGENTLIGEN. en skit i rymden, typ. "typ? nu blev det konstigt.." det är ett faktum, så är det.

fick en uppenbarelse häromdagen. Gick till skolan och True colors med Phil Collins kom på i örat. fan jag tog tid och lyssnade till texten, jag börja nästan lipa. Vackert
Har gör tarzan lika jävla magnificent


Imorgon ska jag lyssna till phil collins och lipa påväg till skolan.

smaka
Collins, Phil – True Colors - Rehearsal
Ane Brun – True Colors
Cyndi Lauper – True Colors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0