Jag som trodde vi bodde i Sverige och inte på nordpolen, så dumt av mig

2010-01-27 ][ 22:17:33

Fan vad alla verkar vara på rullning idag. Bara jag som står still eller.
Satte på tvn och det bara skrek Johanna, Into the blue. Jag tycker ju inte heller det är några större fel på Paul Walker men Jude är min man, im faithfull!
OCH på lördag ska jag klipp mig, hon kommer kapa hela håret på mig säga att "det är så slitet att vi nog måste ta en decimeter" och då kommer jag inte kunna hålla domdär förbannade tårarna tillbaka. Mitt hår som växer som en snigel måste kapas nu när det blivit någolunda långt, FAN också. Men det kan ju faktiskt vara skönt att ha enskilda hårslingor och inte en hel knut till hår.

På tal om annat har jag en spricka i läppen som gör så fruktansvärt ont!

Mitt hår kommer ju bli kortare än såhär ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0