knasigt

2010-01-04 ][ 11:31:08


imorse när jag vaknade kände jag hur det stramade på bakidan av fingret.
Visar sig att jag har ett sår där. men när fick jag de? och varför kände jag inte nä ja fick det, men det gör ont nu?
heelknepigt
och det har hänt flera gånger nu på senaste tiden. vaknar upp med diverse blåmärken och skrapsår på kroppen. Börjar tro att jag lever något dubbelliv/spionliv på natten.
men sålänge jag vaknar och lever är inga småsår sådär att oroa sig över. så nu jag ska dra på ett plåster på mitt finger och sedan fixa te mig för i eftermiddag blir det SHOPPING och AVATAR!

//


Kommentarer
Postat av: Gissa....;)

Demoner kanske???

2010-01-04 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0