lite sådär halvträligt

2010-01-22 ][ 17:03:19
trött. jag är alltid trött nu för tiden. det är ingenting jag strävar efter direkt, utan det lixom bara blir så. Jag skyller på skolan. det är skolan som dödar.
det är kul att se hur johanna tar ut sin frustration på matten.



Ikväll vankas det cup. mjölbys egna cup. Lina och Rosalie spelar så jag och johanna ska bege oss bort och hejja lite. De är ju trots allt vårt gang. Inte helt omöjligt att vi träffar fler knasbollar därborta i hallen.
och nu till det otroliga. det fulständigt vansinniga.
mina mamma ska spela cupen imorgon.. jag fruktar för döden.

Kommentarer
Postat av: Madde, systerbarnet!

Ojojoj, det här kan ju sluta hur som helst! Hade vart sjuuukt kul att se!!! Du kanske skulle kunna lägga ut ett klipp här på bloggen???;)

Hälsa Bästa moster!!!

2010-01-22 @ 23:59:39
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0