nej!

2010-01-09 ][ 01:59:31

jag är helt svart runt ögonen, skrattat så mycket så att maskaran numera befinner sig över och under mina ögonfransar istellet för rakt på.
nyss hemkommen från en mysig kväll hos emma med tjejerna.
där har vi förklaringen
jag visste inte att det gick att skratta så mycket åt ett videoklipp eller sina vänner, but that prooved me wrong
nu måste jag fixa mig någonting att äta, snabbare än någon hinner säga "fyra av fem toast" eller "helvete lars-olov". Tyvärr fanns inga chips i skåpet
jävligt avundsjuk på bellan som troligen sitter och smaskar av sourcream & onion chips just nu!
så fick bli uppvärmd spagetti&köttfärssåsleftover

//

Kommentarer
Postat av: Rosalieeeeee

haha var dte verkliegn så roligt ?;)

2010-01-10 @ 19:23:33
Postat av: Rosalieeeeee

haha var dte verkliegn så roligt ?;)

2010-01-10 @ 19:24:05
Postat av: Evelina

JJJJJAA! de va de :D

2010-01-10 @ 19:55:47
URL: http://euelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0