springklatch

2010-01-28 ][ 19:38:58

har spenderat större delen av dagen på dagis i linköping, försäljning av våra snygga info-band.
Det gick galant! Vi kom dit med 52 stycken och åkte hem med mindre än 20. Caatshing!
Barnen blev som galna, en sprang runt som en dåre och skrek "springklatch, springklatch, springklatch!" Jag tar ut handen och låter killen springa och ge mig high five i farten. Det va kul de första 10 gångerna..
Men jag ska inte klaga, barnen var jättesöta, speciellt en kille, ville bara äta upp honom.  Han sa inte ett ljud men gjorde alla dessa minspel. Det är omöjligt att förklara med ord men jag ville bara stoppa killen i väskan och ta med han hem, världens charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0