vad skramlar jag med egentligen

2010-01-22 ][ 19:11:59
här sitter jag nu
i en alldelles för stor hood (pappas) och en hyper strykande katt runt fötterna, typ duracell. It's the crazy one.
johanna har väldens huvudvärk (hon sa bara att hon hade ont i huvudet, men johanna kan inte bara ha "ont i huvudet" utan då är det monsterkilling heaDICK) och jag måste duscha av mig, för nu är jag äckelpäckel. Så vi knallar ned till södras andra match ist, kvart över 8.

Tills dess borde jag köra på en powernap, en snabbdusch och en måltid.
det gamla vanliga frukost, lunch middag funkar inte när man går på kungshögaskolan. Skolmaten är disgusting så lunch blir det inte förens man kommer hem runt 4, exhausted and very hungrig!
sen är man ju inte reda för kvällsmat förens halv 10...
fast naaaee
det är ju mig vi pratar om, jag är nästan alltid hungrig
like back in the days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0