softilation

2010-07-01 ][ 13:04:57


Det värsta är när man köper en massa godis kvällen innan som man inte äter upp. Det blir frukost till dagen efter. Jättenyttigt

Jag kom nyss på att jag inte har någonting planerat för hela sommaren. Jag ska inte åka utomlands, inte till någon festival, inte till någon mysig stuga eller inte någon heldagsresa. Jag har inte planerat ett skit med mina brudar, hur kul är de då
Ska fan fixa körkortet nu sen ska jag ta med mig de både hit och dit. Då jävlar ska vi på äventyr!

Jag får väl trösta mig med att vi ska ut med båten i helgen, lina och jag. Smidigt när man är både jävligt bra kompisar och halvsläkt, man får liksom lite extra umgängestid automatiskt.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0