som sagt: Underbart!

2010-07-22 ][ 15:44:49

Vi tog MIN bil.
Typ 1000 år gammal.
Går inte att backa med - det visste vi.
Vi lärde oss på vägen att hastighetsmätaren var paj och att 2ans växel kunde lägga av ibland.
Men vi åkte till linköping, escape me gick på högsta volym. Nercabbat
sweeet.


Och nu till den roliga:
Ingen servo, ingen back.
Vi fick putta bilen ett antal gånger. Några killar skrattade huvudet av sig åt oss. Jag hade panik. Lina dog. Annie släppte ratten och dansade till musiken i (vad vi tror var) lite över 100km/h. Vi körde körde över och möjligen dödade en hare. Annies kommentar på det "Stackars hare, han låg säkert och sov på vägen. Jag kände hur jag mosade den med hjulet!".

alltså:
Annies fina körning och min superbil gjorde linköping osäkert.
MEN med stil!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0